وصیت نامه شهید"بن لادن" منتشر شد

 
 

در سال ۲۰۰۵ كه برای اولین بار شایعه مرگ "أسامه بن لادن" رهبر گروهك تروریستی القاعده در رسانه ها منتشر شد، سایت های وابسته به القاعده وصیت نامه او را منتشر كردند.


دو روز پیش خبر كشته شدن "أسامه بن لادن" منتشر شد. همین امر موجب شد كه رسانه های مختلف جهان به انتشار اخبار و گزارش هایی در این مورد بپردازند. در همین راستا برخی سایت های خبری حامی "بن لادن" انتشار وصیت نامه "بن لادن" كه برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، پرداختند. متن بخش هایی از این وصیت نامه كه با حدیثی از پیامبر اكرم (ص) آغاز شده به شرح ذیل است:

قسم به آن كسی كه جان محمد (ص) در دست اوست، دوست داشتم آن قدر می جنگیدم تا كشته می شدم آن قدر می جنگیدم تا كشته می شدم آن قدر می جنگیدم تا كشته می شدم «حدیث نبوی.»

سپاس خدای را و درود و سلام بر رسول خدا و بر خاندان و یارانش همگی باد از او طلب مغفرت می كنیم و از او هدایت می جوییم و از شر نفس خود و زشتی های اعمالمان به او پناه می بریم كسی را كه خداوند هدایت كرده باشد هیچ گمراه كننده ای ندارد و كسی را كه خداوند گمراه كرده باشد هیچ هدایت كننده ای برای او نیست.

من شهادت می دهم كه هیچ الهی جز الله نیست تنها و بی نیاز است و شهادت می دهم كه محمد بنده و فرستاده اوست از خداوند سبحان و متعال می خواهم كه ما را هم در زمره شهیدان و بندگان صالحش پذیرفته و در حالی بمیراند كه مسلمان باشیم خداوند سبحان و متعال به ما سفارش كرده است كه اگر مرگ كسی فرا رسید وصیت نامه ای برای والدین و نزدیكانش بگذارد و برای همه مسلمانان, كه در زمان های پلید به مثابه والدین و نزدیكان آدمی هستند و آنچه روح آنها را آزار می دهد روح مرا نیز می آزارد و آنچه آنها را غمگین می سازد مرا نیز غمگین می سازد و خداوند سبحان بر آنچه می گویم گواه است.

خداوند شاهد است كه عشق به جهاد و مرگ در راه خدا تمام زندگیم را فرا گرفته است و آیات شمشیر در بند بند قلبم جوش می خورد "با تمام مشركان بجنگید آنچنان كه آنها با تمام شما وارد جنگ شده اند.

چه بسیار كه من از خواب پریده و خودم را در حالی یافتم كه همین آیه شریفه را تلاوت می كنم اگر هر فرد مسلمانی از خود بپرسد چرا امت ما به چنین وضعیتی رسید كه مملو از خواری و سر شكستگی است پاسخش بدیهی خواهد بود چون این امت به مطاع دنیا در اویخت و كتاب خدا را به پشت سر افكند زیرا تنها همین كتاب است كه شفا و فلاح و رستگاری این دنیا و ان دنیای ما در ان است یهودیان و مسیحیان ما را به متاع دنیا و لذت های پیش پا افتاده آن فریفته و آنگاه پیش از حمله به وسیله ارتش های خود به وسیله ارزشهای مادی خود بر ما تاختند و ما مانند زنان از جای خود تكان نخوردیم زیرا در قلب ها دیگر عشق مرگ در راه خدا وجود نداشت.

روح من و برادران مجاهدم از این آزرده می شد كه می دیدیم امت ما از مشرق این زمین گرفته تا مشرق ان امریكایی را كه مستضعفان اعم از مرد و زن و كودك را به بدترین شكلی تحقیر می كند و عذاب می دهد تماشا می كنند دیدیم كه امت ما این منظزه را چون كسی كه فیلمی تفریحی و سرگرم كننده می بیند تماشا می كند.

علت اصلی مصیبت های وارده بر امت ما هراس از مردن در راه خداست این آیه بر عكس شده است و می بینیم كه صلیبی های ترسو و یهودیان خوار گشته در جنگ با ما استقامت می ورزند اما در عوض امت ما پرچم های سفید را برافراشته و مانند زنان تسلیم دشمنان خود می شوند حتی از طالبان دین جز اندكی استقامت نكردند و باقی مانده آنها یا تسلیم شدند و یا پیش از دیدار با دشمن فرار را بر قرار ترجیح دادند امروزه این امت از یاری ما و یاری طالبان خالص دین كه دولت اسلامی مطابق با شرع خداوند را در افغانستان تاسیس كردند كوتاهی نمود كینه امریكا نسبت به طالبان دین و قوانین اساسی آنها بهترین دلیل بر این مدعاست امریكا با همدستی مزدورانش در ائتلاف شمال و سایر دولت هایی كه دستگ های اطلاعاتی خود را در خدمت امریكا و انگلیس و غرب كافر قرار دادند و مهم ترین قوانینی را كه دولت طالبان بر قرار ساخته بود ملغی كردند.

به این ترتیب حجاب برداشته شد و ریش ها را تراشیدند و سنت های تشبیه به كفار دوباره بازگشت این امت را باید علمایی می بود كه آنها را به راه راست هدایت می كردند اما بیماری امروز ما در این است علمای این امت رسالت خود را برای ارشاد مردم فراموش كردند گمراه شدن خود و گمراه كردن دیگرانشان به حدی رسید كه برای یك فرد مسلمان باور نكردنی است آنها به افغانستان آمدند تا مانع تخریب مجسمه های بودا توسط علمای مسلمان شوند اما روحانیون فاضل طالبان به آنها پاسخ داده و آنها را نومید برگرداندند.

دلیل شیخ(..) و همراهانش این بود كه باید یهود و مسیحیان وافكار عمومی آنها را راضی كرد در حال كه این سخن خداوند سبحان را فراموش كرده اند كه می فرماید "یهود و نصاری از تو راضی و خشنود نمی شوند مگر آنكه درین آنها را بپذیری".

این چنین علمایی حب رسالت خود كه خدمت به امت و پرداختن به امور آن بود خیانت كردند و با دشمنان این امت دوستی و با پیشگامان مجاهدی كه نخستین شكست تاریخی را بر امریكا وارد ساختند دشمنی كردند این شكست به یاری خداوند مانند جنگ موته خواهد بود كه رسول خدا آن را رهبری كرد و منجر به زوال قدرت آنها گشت حادثه نیویورك و واشنگتن سومین ضربه از ضربات فزاینده ای است كه امریكا آن را دریافت كرد. نخستین این ضربات انفجار مارنیز در لبنان بود دومین آن انفجار سفارت امریكا در نایروبی بود كه حمله امریكا به سومالی از آنجا شروع شد و تحت پرچم سازمان ملل متحد سی و یك هزار نفر از برادران ما را در آنجا كشتند به رغم سر شكستگی خاصی كه خداوند سبحان ما را به آن می آزماید این حادثه به زوال امریكا و غرب كافر حتی دهها سال دیگر منجر خواهد شد.

پس ای جوانان امت اسلامی مشتاق مرگ باشید تا زندگی به شما ارزانی گرددد به سخنان اندك علمایی گوش بسپارید كه از حكومت پرهیز دارند و بی گناه و دوستدار حقیقت هستند و با كسانی كه دشمنان این امت را دوست دارند دشمنی می ورزند.

دشمنان این امت كسانی هستند كه افكار قرار دادی بشری و سنت ها و انحرافات امت های جاهلی را اخذ كرده اند مثل وام گرفتن از بانك های رباخوار و قوانین سكولار در مورد جرایم , و معاملات و بیمه و اجازه دادن به تاسیس احزاب و سندیكاها. انجمنهای زنان و سایر انجمنهای بشری كه همه آنها مطابق با اجماع نظر علمای سلف و خلف مردود است.

ای علمای اسلام، شما گروه كوچكی هستید كه من شما را به اسم می شناسم و بیانیه ها و فتوی های صادقانه شما را می خوانم اما نمی خواهم شما را به اسم ذكر كنم تا دشمنان خدا بهانه ای برای تعقیب و شكنجه شما در این روزگار سخت پیدا نكنند شما در این دوران اندك هستید اما خیر هم در این زمان اندك است چون مجاهدان استقامت كنید و از سرزنش سرزنش كننده گان واهمه ای نداشته باشید به ویژه سرزنش علمای ذلت پذیری كه بر سر سفره های طاغوتها وراجی می كنند و دست خود را به دست دشمنان این امت داده اند و جیبهای خود را از هدایای كفار انباشته اند و مال حرام می خورند و حتی فتوی آنان بر ضد مجاهدان تبدیل به بورسی برای داد و ستد شده است لا حول و لا قوهٔ الا بالله.

ای مسلمانان، قدرت حكام شما به خاطر ضعف و غفلت شما و فرو رفتن در گناهكاری و روی آوردن به دنیا و روی بر تافتن شما از آخرت است پس به راه صحیح خود باز گردید به دین خود باز گردید دوباره به ان مردانگی خود باز گردید زیرا اینك تبدیل به زنانی شده اید كه هیچ قدرت و قوتی ندارید.
ای گروه زنان، از خود آرایی و تقلید از فاحشه های غرب و زنان مرد نمای ان پرهیز كنید هر كدام مدرسه ای باشید كه مردان و مجاهدان راه خدا از ان فارغ التحصیل میشوند شرافت خود را حفظ كنید و در این رابطه باید زنان مومنین برای شما الگویی نیك باشند.

ای همسرانم، خداوند به شما پاداش نیك دهد شما برای من پس از خداوند سبحان بهترین تكیه گاه و یاور بودید از همان روز نخست میدانستید كه این راه پر از خارها و مینهاست شما اسایش خانواده را رها كردید و این زندگی فقیرانه را در كنار من انتخاب نمودید شما در زندگی با من پارسا بودید این پارسایی را پس از من افزونتر كنید دیگر به فكر ازدواج نباشید و سرپرستی از فرزندان و فداكاری و نیك خواهی برای انها شما را كافی است.

اما شما فرزندانم، مرا ببخشید كه از وقتی الزامات جهاد را پاسخ گفتم نتوانست جز وقت كمی را در اختیار شما بگذارم من مسئولیت مسلمانان و قضایای مربوط به انها را به دوش گرفتم من راهی را انتخاب كردم كه مملو از خطرها بود و در این راه رنج ها و تلخی ها و حیله ها و خیانتها دیدم اگر خیانتكاری نبود وضعیت ما جز این و سر انجام ما جز این سرانجام بود شما را به تقوا سفارش می كنم زیرا تقوا گرانبهاترین توشه در این دنیاست به تاسی از سفارش عمر ابن خطاب به فرزندش عبد الله من هم شما را سفارش میكنم كه در القاعده و این جبهه فعالیت نكنید عمر نیز پسرش را از خلافت نهی كرد و گفت اگر این كار خوبی بود ما از ان برخوردار شدیم و اگر كار بدی بود دستاورد عمر برای خاندان خطاب كافی است.

آخرین سفارش من به تمام مجاهدان است در هر جایی كه باشند خویشتن هایتان را باز پس گیرید و در هنگام قتال با یهود و صلیبی ها خود را فراموش كنید صفوف خود را از این علما و این ذلت پذیران پاكسازی نمایید به ویژه علمایی كه از جهاد باز مانده و خوار كننده این امت هستند به خداوند سبحان توكل كنید كه توكل كنندگان را دوست دارد از او طلب مغفرت كنید به سوی او باز گردید زیرا او ما را تحقیر نمیكند مگر به خاطر گناهان, یا كارهای زشتمان. شكست ما یك آزمایش است و ما خداوند را آشكارا و پنهان ستایش می كنیم و می دانیم كه او بر هر چیز قادر و تواناست.

برادر شما أبو عبدالله اسامه بن محمد بن لادن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط یاسر دهواری خاص

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1